לקוח סמוי לרשתות שיווק וחנויות נוחות

ביקורת לקוח מדומה סמוי על נותני השירות והמחלקות הטריות והחנות באופן כללי, מעדנייה, קצבייה, מאפיה, ירקות, מקררי חלב, מקררי קפואים, מדפים, קופאיות, קופה ראשית.

הביקורת כוללת את הדגשים הבאים:

מקצועיות, אבטחת איכות, שמירה על נהלים, קידום מכירות, מקררים, מקפיאים, עזרה, שירות, חווית קניה, שילוט, התאמת מחיר לקופה, בהירות המבצעים, stock out .

זמינות עגלות, ניקיון עגלות, ניקיון חנייה, ניקיון חנות, ניקיון שירותים.

סידור מדפים (חוסרים), ניקיון מדפים.

שלטי הכוונה, שילוט מבצעים, סימון מחירים

שירות במחלקות השירות: זמן המתנה, מקצועיות , לבוש, ניקיון, טריות, אופן שקילה, דיוק השקילה.

זמן המתנה בקו קופות, ניקיון קו קופות.

שירות הקופאית: מקצועיות, הצעת מבצעים, דיוק בחשבון

התרשמות כללית

מומלץ  2-4 בדיקות בחודש לסניף.

השוואת בדיקות בקריטריונים מרכזיים במבדקים חוזרים.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

הצטרפו אלינו לרשתות החברתיות

אור לוי

אור לוי

בוגר בהצטיינות תואר ראשון B.Sc בניהול תיירות ומלונאות ותואר שני M.B.A בהתמחות באסטרטגיה ומימון באוניברסיטה העברית בירושלים. אור בעל ותק וניסיון של שנים בתחום המלונאות וההסעדה ובמסגרת תפקידיו התמחה במלון Venetian בלאס וגאס - מלון המונה 7500 סוויטות וכ-50 מסעדות, בתי קפה וברים.

אהבת את הכתבה? זה הזמן לשתף אותה..

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

קצת על MCC

Mcc outsourcing פעילה משנת 1989 בתחום הביקורת, ייעוץ לבתי מלון, ייעוץ למסעדות וניהול עסקי.
עם השנים צברה החברה ידע וניסיון רב, אותו היא רותמת לעזרת לקוחותיה.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הצטרפו אלינו לפייסבוק

בואו נשמור על קשר

אנחנו כאן כדי לעזור לעסק שלך

אל תהססו לפנות אלינו ואנו נשמח לענות על כל השאלות שלך.