תפעול קווי שירות

תפעול מחלקת שירות, מעדניות, בתי מאפה
במיקור חוץ (out sourcing)
 

טיפול תפעולי שוטף –

 

ליווי העסק באופן שוטף במסגרת ביקורים על פי הצורך תוך מתן דגש לכל מחלקה בנפרד.

הביקורים השוטפים במחלקות השירות מהווים תחזוקה מונעת של שיטות העבודה ומראה המחלקה. הם נדרשים לשימור הקיים לרענון ופיקוח על הנעשה במחלקות, להכוונת כוח האדם, להבאת מודעות העובדים לנהלים, לעזרי המכירה ולקידום המכירות.

מחלקות השירות מאופיינות בתחלופת כח אדם, בתחלופת מדף/מקרר גבוהה ודורשות טיפול מקצועי לשימור האיכות, הטריות, הניקיון והניראות. כפני המחלקה כך פני הסניף.

ללא ביקורים שוטפים נדרשת השקעה כבדה בתיקון השתרשות שיטות ונהלי עבודה לקויים, בהשמשת הציוד ובהחזרת אמון הלקוחות בשירות, באיכות ובטריות של אותן מחלקות.

 לכל סוגי העסקים (החל מבתי עסק קטנים ועד לרשתות גדולות).

במסגרת הביקורים השוטפים מטופלים הנושאים הבאים:

בחינת שיטות העבודה המיושמות במחלקה.

השלמות הדרכה לעובדים ורענון הנחיות תפעוליות.

מתן פתרון לבעיות תפעוליות:

 

תצוגה וניראות:
השגחה על פלנוגרמה נכונה המשרטת את מטרות החנות. ישנה חשיבות גדולה מאוד לאופן הטפול המוצר, על מנת שישמור על חיותו ויעורר את הלקוח לקנות. די ללקוח במבט אחד בכדי לחוות דעתו לגבי איכות המוצרים, טריותם ומגוונם. דעה זו משליכה על האופן בו תופס הלקוח את החנות כולה

הזמנות סחורה:

טיפול בזמני וכמיות ההזמנה מספקים תוך התחשבות ביעילות תפעולית וגודל אמצעי האחסון והגבוי.  

הקטנת תופעת ה- out of stock

ניהול מלאי וחישובי מכר, התאמת מחזורי האספקה והייצור לכמות המכר.

 

הקטנת כמות השמדות, טיפול בהשמדות ופחת:

בדיקת הטיפול ב-FIFO, התאמת הייצור לכמות המכר, שיטות הטיפול במוצרים הטריים.

 

הקניית שיטות עבודה.

 

הגדרות ציוד:
דרישות ציוד, עודף ציוד, חוסר ציוד, התאמת ציוד לייעודו, בחינת כמויות. וידוא ואישור הצורך בציוד נוסף.

 

התייעצות שוטפת

שיטת העבודה

 

השיטה מספקת מטה מקצועי בעלויות נמוכות עם יכולות ניהוליות מוכחות.

 

התמיכה והתפעול השוטף מתבצעים על ידי צוות מיומן.

ומוקד טלפוני אנושי להתייעצות ופתרון בעיות עד השעה 18:00.

 

העבודה מתחלקת לשני שלבים:

שלב ראשון: העמדת המחלקה מבחינת תצוגה, נראות ובניית פלנוגרמה מתאימה.
הדרכת העובדים במהלך העבודה השוטף.

שלב שני: בקרה ופיקוח שוטפים במהלך כל החודש במסגרת ביקורים שבועיים.

תמיכה בהתאם למפרט הטיפולים השוטפים.

התחייבות לשמירת סודיות.

 

יתרונות השיטה:

הכרת המערכת והשוק בה היא פועלת.

עבודה עם כח אדם מקצועי, מיומן ומתמחה.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

הצטרפו אלינו לרשתות החברתיות

אור לוי

אור לוי

בוגר בהצטיינות תואר ראשון B.Sc בניהול תיירות ומלונאות ותואר שני M.B.A בהתמחות באסטרטגיה ומימון באוניברסיטה העברית בירושלים. אור בעל ותק וניסיון של שנים בתחום המלונאות וההסעדה ובמסגרת תפקידיו התמחה במלון Venetian בלאס וגאס - מלון המונה 7500 סוויטות וכ-50 מסעדות, בתי קפה וברים.

אהבת את הכתבה? זה הזמן לשתף אותה..

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

קצת על MCC

Mcc outsourcing פעילה משנת 1989 בתחום הביקורת, ייעוץ לבתי מלון, ייעוץ למסעדות וניהול עסקי.
עם השנים צברה החברה ידע וניסיון רב, אותו היא רותמת לעזרת לקוחותיה.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הצטרפו אלינו לפייסבוק

בואו נשמור על קשר

אנחנו כאן כדי לעזור לעסק שלך

אל תהססו לפנות אלינו ואנו נשמח לענות על כל השאלות שלך.