ביקורת לקוח מדומה סמוי על נותני השירות והמחלקות הטריות והחנות באופן כללי, מעדנייה, קצבייה, מאפיה, ירקות, מקררי חלב, מקררי קפואים, מדפים, קופאיות, קופה ראשית.
הביקורת כוללת את הדגשים הבאים:
מקצועיות, אבטחת איכות, שמירה על נהלים, קידום מכירות, מקררים, מקפיאים, עזרה, שירות, חווית קניה, שילוט, התאמת מחיר לקופה, בהירות המבצעים, stock out .
זמינות עגלות, ניקיון עגלות, ניקיון חנייה, ניקיון חנות, ניקיון שירותים.
סידור מדפים (חוסרים), ניקיון מדפים.
שלטי הכוונה, שילוט מבצעים, סימון מחירים
שירות במחלקות השירות: זמן המתנה, מקצועיות , לבוש, ניקיון, טריות, אופן שקילה, דיוק השקילה.
זמן המתנה בקו קופות, ניקיון קו קופות.
שירות הקופאית: מקצועיות, הצעת מבצעים, דיוק בחשבון
התרשמות כללית
מומלץ 2-4 בדיקות בחודש לסניף.
השוואת בדיקות בקריטריונים מרכזיים במבדקים חוזרים.