ייעוץ להקמת מסעדה

יעוץ להקמת מסעדה מצליחה ורווחית

החלטתי על הקמת עסק משלי, מה עכשיו?

אחרי כל החלומות בהקיץ והעבודה הקשה הצלחת לחסוך כמה שקלים והגיע הרגע המיוחל- אתה בדרך להקמת מסעדה משל עצמך. ישנם מספר דברים שחשוב לדעת בהקמת מסעדה ויתרונות ברורים בעזרת ייעוץ למסעדות.

נכון, נורא בוער לשלוח יד לארנק ו"להיכנס לת'כלס",  אבל רצוי לעצור, לחשוב על דברים עד הסוף, ולכתוב תוכנית עסקית שתבטיח לך עלויות השקעה מינימאליות ורווחיות לאורך זמן.

במרוצת השנים ליווינו מאות בעלי עסקים בייעוץ למסעדות שלהם, החל מהקמת המסעדה שלהם ועד שיפורי רווחיות ושינויים ארגוניים, ליצירת רווחיות לאורך זמן.

במאמר זה ריכזנו עבורכם את 5 הדברים שהכי חשוב לדעת בהקמת מסעדה. חשוב לציין ששליטה בכל אחת מהן יכולה להבטיח רווחיות והצלחה של המסעדה לאורך זמן. ואיך ייעוץ למסעדות יכול לעשות לכם סדר.

 

5 הנקודות להקמת מסעדה

 

קונספט– מה החלום שלי? מה אני רוצה ליצור? האם זה בר מימוש? האם זה רווחי?
איך כל מרכיבי הקונספט שהגדרתי בין אם זה התפריט, קהל הלקוחות, הסגנון העיצובי, האווירה שהחלטתי לייצר ויתר המרכיבים משתלבים האחד בשני לכדי סיפור שמעביר מסר חד משמעי ללקוחות שלי.

 

מקוריות- מקוריות היא תכונה מבורכת אבל, גם היא צריכה להיות במידה. אתה יכול להיות הכי מקורי בעולם, ואולי באמת תהיה הבית קפה היחידי בארץ שמציע 18 גדלים שונים של קפה הפוך אך האם יש בזה צורך? האם יהיה לך קהל יעד? חשוב להיות מקורי וליצור בידול בשוק, אך יחד עם זאת חשוב לעשות את זה בצורה מתונה והגיונית מבחינה כלכלית.

 

מיקום– כולם יודעים שסוד ההצלחה במסעדנות הוא שלושת הממי"ם. מיקום-מיקום-מיקום.
מי ומה נמצא בסביבה שלי- האם יש מכון כושר מול המסעדה? גן ילדים? בנין משרדים? האם כדאי לכוון למיקום מרכזי ככל האפשר? או שאולי עדיף לפתוח מסעדה במיקום מבודד יותר? הקונספט ייקבע את המיקום.

 

אילו סכומים אני מתכוון להוציא? האם הכנסתי בחישובים שלי הכל? שיפוצים, רכישות, ביטוח, רשיונות, שיווק, וכו'? מרבית העסקים אינם מבצעים תכנון פיננסי נכון, החל מהצבת יעדי מכירות לא ריאליים ועד חישוב עלויות השקעה לא מדויקות. כאשר כותבים תכנית עסקית, חשוב מאוד להתעכב על נושא זה עוד לפני שלב "פתיחת הארנק". בנוסף, חשוב מאוד לא לשכוח להשאיר מרחב נשימה לתפעול השוטף של המסעדה.

 

מי המתחרים שלי? יכול להיות שבאותו רחוב, יש עוד 5 בתי קפה מאוד דומים לשלי. השאלה שאני חייב לשאול את עצמי היא מה מבדל אותי ביחס למתחרים? מה היתרון היחסי שלי? מי הפלח שוק שלי ושל המתחרים שלי? כאשר נענה על שאלת המתחרים, נדע לייצר בידול בשוק ובכך למשוך לקוחות אלינו.

ייעוץ למסעדות – הקמת מסעדה

ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת הקמת מסעדה.
אל לנו לשכוח כי מסעדה היא עסק לכל דבר, אשר, מעבר לרומנטיקה שבעניין, עליו להיות רווחי בסוף החודש.

מי שמחפש רומנטיקה וחלומות שייסע לאיי סיישל, מי שמתכוון לעבוד קשה ומבין כי זהו עסק קשה הדורש השקעה רבה של זמן ומשאבים ונטול כל רומנטיקה יכול להמשיך בתהליך לקראת הקמת מסעדה.

רבים האנשים שפתחו מסעדה ונכשלו, והסיבות לכך הן רבות ומגוונות.

מומלץ להתייעץ ולרכוש ידע מאלו שהיו שם, עשו טעויות ויכולים לחסוך הרבה זמן וכסף. (כשמדובר על הקמת מסעדה עלות הטעות נעה בין עשרות למאות אלפי שקלים).

ייעוץ למסעדות ובפרט יעוץ להקמת מסעדה, יכול לסייע לכם להקל בתהליך ולייצר מסעדה מצליחה ורווחית לאורך זמן.

לצורך כך אנחנו כאן- לייעץ, ללוות, להתוות דרך, להקשיב ולעזור.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך ביעוץ למסעדות:

 

עקבו אחרינו בפייסבוק

עשו מנוי לערוץ היוטיוב שלנו

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

הצטרפו אלינו לרשתות החברתיות

אור לוי

אור לוי

בוגר בהצטיינות תואר ראשון B.Sc בניהול תיירות ומלונאות ותואר שני M.B.A בהתמחות באסטרטגיה ומימון באוניברסיטה העברית בירושלים. אור בעל ותק וניסיון של שנים בתחום המלונאות וההסעדה ובמסגרת תפקידיו התמחה במלון Venetian בלאס וגאס - מלון המונה 7500 סוויטות וכ-50 מסעדות, בתי קפה וברים.

אהבת את הכתבה? זה הזמן לשתף אותה..

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

קצת על MCC

Mcc outsourcing פעילה משנת 1989 בתחום הביקורת, ייעוץ לבתי מלון, ייעוץ למסעדות וניהול עסקי.
עם השנים צברה החברה ידע וניסיון רב, אותו היא רותמת לעזרת לקוחותיה.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הצטרפו אלינו לפייסבוק

בואו נשמור על קשר

אנחנו כאן כדי לעזור לעסק שלך

אל תהססו לפנות אלינו ואנו נשמח לענות על כל השאלות שלך.