איך לגרום ללקוחות להזדהות עם הקונספט של המסעדה?
בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על המונח סטוריטלינג. במאמר זה נבין מה זה סטוריטלינג ואיך זה בא לידי ביטוי בקונספט של מסעדה. אבל לפני הכל, בואו רגע נעשה סדר אחת ולתמיד.
מה זה סטוריטלינג?
סטוריטלינג זה למעשה טכניקה של יצירת סיפור שהמטרה שלה היא לחבר את כל המרכיבים שהגדרנו לכדי מסר (בעולם העסקים מדובר על מסר שיווקי) שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות.
למה עושים סטוריטלינג?
אם נפשט את זה, אנחנו רואים בעינינו (או בדימיון שלנו) תמונה כלשהי, והטכניקה הזאת עוזרת לנו להעביר את אותה התמונה ללקוחות שלנו.
איך עושים סטוריטלינג?
מחקרי עבר מראים שאנשים קולטים מסרים בצורה ברורה וחדה יותר כשהמסרים מגיעים בצורה של סיפור.
לכל סיפור כזה ישנם מספר אלמנטים – גיבור ראשי (דמות שאפשר להתחבר אליה), סיטואציה כלשהי (שגורמת לשינוי והתפתחות של הגיבור) וכמובן סוף (שלרוב מגיע עם מוסר השכל או נקודה למחשבה).
איך סטוריטלינג בא לידי ביטוי במסעדה?
במקרה של מסעדה או כל עסק מזון, כשמדברים על סטוריטלינג, הכוונה היא לסיפור מרכיבי הקונספט של המסעדה או העסק.
זאת למעשה היכולת שלנו לחבר את המרכיבים שאנחנו רואים בחזון שלנו (כמו צבעים, אווירה, תפריט וכו') לכדי סיפור שמועבר ללקוחות. המסר של אותו סיפור או במקרה שלנו- הקונספט, עובר בדיוק כפי שאנחנו רואים אותו.
רוצים לדעת איך בדיוק עושים את זה? ואיך לגרום ללקוחות להזדהות עם הקונספט של המסעדה או העסק שלכם?
כל התשובות בסרטון המיוחד שהכנו, אז קדימה זה הזמן לראות אותו!
מאמרים נוספים בנושא של ניהול מסעדה:
- 11 גורמים שחייבים לשים אליהם לב להצלחת המסעדות ובתי הקפה
- מסעדות קורונה – איך לנהל מסעדה במשבר?
- איך לבחור מיקום למסעדה? 7 כללי זהב לבחירת המיקום
- כמה מנות צריך להכניס לתפריט? הרבה או מעט?
לסרטונים נוספים בערוץ היוטיוב לחצו פה (לא לשכוח לעשות מינוי) >>
עשו לנו לייק בדף הפייסבוק ותקבלו עדכון על כל מה שחדש (לחצו כאן) >>
להצטרפות לקהילה המובילה בארץ – מצויינות בעסקי המזון לחצו כאן >>
Click to rate this post!