
מסעדות קורונה
מסעדות בזמן קורונה – איך לנהל מסעדה בזמן משבר? בשנה האחרונה ענף המסעדנות עבר טלטלה. לאחר שיחה עם עשרות לקוחות שלנו וניהול המסעדות שבבעלותינו, ריכזנו בשבילכם
בחרו את התחום שמעניין אתכם וקבלו המון תוכן חינמי בנושא:
מסעדות בזמן קורונה – איך לנהל מסעדה בזמן משבר? בשנה האחרונה ענף המסעדנות עבר טלטלה. לאחר שיחה עם עשרות לקוחות שלנו וניהול המסעדות שבבעלותינו, ריכזנו בשבילכם
מה הקשר בין מסעדה למכירה, למסירה, להשכרה לתוכניות הטלוויזיה? עצרתם פעם לשאול למה בפייסבוק ובאתרי מכירות יש מאות מודעות ופוסטים המציעים למכירה עסקים מתחום המזון? מסעדות,
החלום ושיברו – 11 הגורמים שחייבים לשים אליהם לב להצלחת המסעדות או בתי הקפה מחקרים שהתפרסמו בשנים האחרונות מצאו שכ-90% מבתי הקפה נסגרים בתוך שלוש שנים
קליטת עובד חדש למערכת – חניכה היא לא רק חפיפה מטרת הקורס: קליטת עובד חדש למערכת על ידי הצוות הקיים, הוותיק. הגברת המודעות לסגנונות למידה ותקשורת
ההדרכה מיועדת למנהלים ועובדים בעלי ותק בעסק של מינימום 3 חודשים בין הנושאים הנלמדים: הכרת הסביבה בא אנו עובדים מבחינת מיקום ומתחרים שימת דגש על ייחודיות
ההדרכה מתבצעת באופן לימודי ובאופן מעשי .חלוקת ההדרכה לפי נושאים ובעלי תפקידים מרמת העובד הפשוט ועד מנהל המחלקה ומנהל הסניף :בין נושאי הלימוד ניהול מעדניית הגבינות
מטרה: מטרת הסדנא היא להקנות כלים ומיומנויות מקצועיות לעוסקים בענף המזון ומשקאות . הקניית נהלי עבודה תקינים, שיטות עבודה, צמצום ומניעת קלקול, השמדות ופחת. הגדרת כמויות
מטרה: מטרת הקורס היא להקנות כלים ומיומנויות מקצועיות לעוסקים באגף מזון ומשקאות בכלל ועוסקים בביקורת ובתפקידים תפעוליים בפרט. הסתכלות על האגף מבחינת העלויות, התייעלות, צמצום ומניעת
הקורס כולל תרגולים ויישום החומר הנלמד. קהל היעד: מלצרים במסעדות, אולמות אירועים, קייטרינג, בתי מלון, חדרי אוכל, לובי קפטנים, אחראי משמרת, מנהלי מסעדות וחדרי אוכל במסגרת
ייעוץ בתכנון , הגדרת תשתיות. הגדרות ציוד נדרש, פירוט כמויות להזמנה. בחינת ציוד וחוות דעת להתאמתו לייעודו. העמדת מחלקות שירות. הדרכה והכשרת העובדים. הגדרת שיטות העבודה.
ביקורת גלויה ללא התראה מראש. שימת הדגש בחדרים אחוריים ורמת התחזוקה והניקיון: מחסן, מקפיאים, מקררים, חדרי עבודה, קווי שירות, מקררי גיבוי ויטרינות, מדפים, ציוד. ציוד עודף,
ביקורת לקוח מדומה סמוי על נותני השירות והמחלקות הטריות והחנות באופן כללי, מעדנייה, קצבייה, מאפיה, ירקות, מקררי חלב, מקררי קפואים, מדפים, קופאיות, קופה ראשית. הביקורת כוללת
תפעול מחלקת שירות, מעדניות, בתי מאפה במיקור חוץ (out sourcing) טיפול תפעולי שוטף – ליווי העסק באופן שוטף במסגרת ביקורים על פי הצורך תוך מתן
איזה טעות מרבית העסקים עושים בתמחור המנות והתפריטים? ואיך ייעוץ עסקי למסעדות יכול לעשות לכם סדר? פעמים רבות כאשר אנו מגיעים לבצע ייעוץ עסקי למסעדות, ישנה
מה זה מלאי? ואיך עושים סדר בקניות? אחת מהבעיות המרכזיות בהן היועצים למסעדות שלנו נתקלים, זה ניהול לא נכון של מלאי וקניות. קיימות מספר שאלות שעלינו
מה זה ביקורת לקוח סמוי למסעדות? אחד הכלים המשמש כביקורת טובה ומהימנה הוא לקוח סמוי למסעדות. לקוח סמוי הוא אדם מקצועי ובעל ניסיון בענף המסעדנות. הוא
למה צריך ליווי שוטף למסעדה? פתחתם מסעדה ולשמחתכם הכל עובד ואפילו טוב. הלקוחות זורמים… מנהל הבנק משבח אתכם… ולכם יש זמן לשתות כוס קפה עם חברים.
נקלעתם לבעיה בעסק? יש לנו פתרון! פעמים רבות אנו נתקלים בבתי עסק על פי תהום. המסעדה יכולה להגיע למצב של משבר מסיבות רבות. כל עסק וסיבותיו
החלטתי על הקמת עסק משלי, מה עכשיו? אחרי כל החלומות בהקיץ והעבודה הקשה הצלחת לחסוך כמה שקלים והגיע הרגע המיוחל- אתה בדרך להקמת מסעדה משל עצמך.
אז מה זה לקוח סמוי לבתי מלון? אחד הכלים המשמשים כביקורת טובה ומהימנה הם הלקוחות הסמויים. לקוח סמוי לבתי מלון יודע להבחין במספר בעיות עיקריות כגון:
מה זה ביקורת מזון ומשקאות? והאם מחלקת מזומ"ש יכולה להרוויח? אפשר להרוויח ממזון ומשקאות במלון, יחד עם מתן שירות לאורח. ביקורת מזון ומשקאות מקצועית יכולה לגרום
ניהול אגף מזון ומשקאות, האם יש סיכוי לרווחיות? כיצד? כיום המצב בשוק המלונאי הוא שברוב בתי המלון אגף מזון ומשקאות כמעט ואינו רווחי, אם בכלל, ונתמך
למי מיועד ניהול בתי מלון? מיועד למלונות בוטיק, בתי מלון פרטיים ועצמאיים שאינם שייכים לרשת ואשר מחפשים חברת ניהול בארץ ובחו"ל, ליזמים הרוצים לבנות מלון, כמו
מיתוג ושיווק לבתי מלון בשנים האחרונות בתי המלון תופסים נוכחות דיגיטלית בעזרת האינסטגרם בוקינג ובתי מלון אורחים רבים מזמינים בעזרת בוקינג, לכן חשוב
Mcc outsourcing פעילה משנת 1989 בתחום הביקורת, ייעוץ לבתי מלון, ייעוץ למסעדות וניהול עסקי.
עם השנים צברה החברה ידע וניסיון רב, אותו היא רותמת לעזרת לקוחותיה.
אל תהססו לפנות אלינו ואנו נשמח לענות על כל השאלות שלך.